Hoppa till huvudinnehållet

Vi vill gärna ha glada och nöjda konsumenter

Vi är stolta över våra produkter på Aroma, men för att vi ska kunna tillverka så bra produkter som möjligt är det viktigt att vi får in både önskemål, synpunkter och eventuella klagomål. Dina synpunkter är viktiga för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete! Du är alltid välkommen att höra av dig till oss med synpunkter och frågor. Använd formuläret nedan för att skicka ett meddelande. Glöm inte att ange dina kontaktuppgifter om vi ska kunna kontakta dig. Vid reklamationer var vänlig läs instruktionerna nedan.

Reklamationer

För att vi så smidigt som möjligt ska kunna hantera en reklamation så behöver vi följande uppgifter när du sänder in den reklamerade produkten:

  • Dina kontaktuppgifter: Namn, adress, telefonnummer och mailadress.
  • Uppgifter kring produkten: Produktens namn, batch nummer och bäst före-datum.
  • Inköpsställe och pris.
  • En beskrivning av reklamationen.

Skicka den reklamerade varan med uppgifterna till:

Konfektyrfabriken Aroma AB
Kvalitetsansvarig
Eskilstunavägen 35
644 30 Torshälla

Detta formulär är endast till för frågor